Sivut

sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

1. Aloituspostaus

 Tervetuloa blogimme pariin!

   Tätä blogia kirjoittaa kolme hevostyttöä, Liinu, Rosanna ja Camilla.

Liinu: Olen -99 syntynyt tyttö. Olen harrastanut ratsastusta pienestä pitäen ja käyn tällä hetkellä koljonvirralla tunneilla. Perheelläni on kotipihassa tällä hetkellä neljä omaa ponia: Roomeo, Jamboriina, Bubi ja Rosabella. Minusta ja poneista löytyy lisätiotoja omasta blogistani: liinunpikkasetponit.blogspot.fi

Rosanna: Minä olen 12- vuotias tyttö. Harrastan ratsastusta ja käyn Koljonvirran ratsastuskeskuksessa tunneilla säännöllisesti. Lisäksi käyn satunneisesti melko usein Liinun luona ratsastamassa. 

Camilla: Olen myös 12v- tyttö. Ratsastan Koljonvirralla keskiviikkosin, mutta nyt kesällä torstaisin. Käyn Liinulla aika usein ja Roomeo on paras :3 En nyt tiiä mitä pitäs kirjottaa mutta kommentilla saa kysellä ja mun omasta blogista saa tietoa: http://camillan-blogi.blogspot.fi/

Liinu ja Bubi
Rosanna ja Jamboriina
Camilla ja Roomeo
Liinu ja Rosabella

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti